Teknoksen Kirjo Tile pidentää tiilikaton elinikää ja kohentaa koko talon ilmettä

Tiilikaton säännölliseen huoltamiseen kuluu olennaisena osana maalaaminen. Teknoksen kotimainen Kirjo Tile -tiilikattomaali pidentää katteen elinikää suojaten sen pintaa sään aiheuttamalta rapautumiselta.

Tiilikaton elinikä on parhaimmillaan jopa 50 vuotta. Sade, pakkanen ja muut säävaihtelut rapauttavat, likaavat ja haalistavat tiilien pintaa. Katon peseminen, sammaleen poisto ja suojauskäsittely riittävät jonkin aikaa, mutta todellisen profiilin kohotuksen tiilikatolle antaa maalaaminen.

Vanhat betoni- ja sementtikattotiilien huoltomaalaukseen kehitetty Kirjo Tile -erikoismaali suojaa tiiltä ja pitää sen puhtaana. Sen avulla vanhan tiilikaton väri on helppo vaihtaa mielekkäämmäksi tai maisemaan paremmin sopivaksi - tuoko talon tunnelmaa paremmin esille tummanharmaa, tiilenpunainen, ruskea vai musta?

Teknoksen Kirjo Tile -tiilikattomaalilla maalaaminen on tehty vaivattomaksi ja helpoksi tavalliselle omakoti- tai pientaloasujalle. Kirjo Tile sopii käytettäväksi tiilikaton pesemiseen tarkoitetun pesuaineen kanssa.

Kirjo Tile Tiilikattomaali

●Vesiohenteinen, akrylaattipohjainen huoltomaali betonitiilikatoille

●Soveltuu sekä tehdasmaalattujen että läpivärjättyjen betoni- ja sementtikattotiilien maalaukseen

●Suojaa tiilikattoa sään aiheuttamalta rapautumiselta

●Värit: tummanharmaa, tiilenpunainen, ruskea, musta

●Täyshimmeä

●Pakkauskoko: 10 l

Tuotenäytteet kuvauksiin, kuvat ja lisätiedot tuotteesta:

markkinointi@teknos.fi

Seuraa meitä Uutishuoneessa: http://news.cision.com/fi/teknos

Löydät meidät nyt myös Facebookista: https://www.facebook.com/teknos.fi

Teknos on kansainvälinen maalivalmistaja, joka toimii yli 20 maassa Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa. Teknoksen liikevaihto vuonna 2016 oli 307 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1600 henkeä. Teknos on johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknos haluaa maailmamme kestävän pidempään tarjoamalla teknisesti edistyksellisiä pinnoiteratkaisuja suojaamaan pintoja ja pidentämään käyttökohteiden ikää. Yritys tekee tiiviistä yhteistyötä asiakkaidensa kanssa. Teknos on perustettu vuonna 1948, ja se on yksi Suomen suurimpia perheyrityksiä. Lisätietoja www.teknos.com.