Teknoksen Nordica Eko uudistuu: suosikkitalomaalista entistäkin kestävämpi

Suomalaisten taloja jo 15 vuotta suojannut maali Nordica Eko uudistuu. Kotimaisesta, juuri Suomen oloihin kehitetystä talomaalista on tehty aikaisempaa kestävämpi ja helpommin työstettävä. Uudistetun Nordica Ekon kovempi pinta hylkii likaa ja vettä tehokkaasti säilyen vastamaalatun näköisenä ennätyksellisen pitkään.

Teknoksen talomaali Nordica Eko kehitettiin alun perin vastaamaan pohjoisen ilmaston haastaviin olosuhteisiin. Lunta, räntää, sadetta ja auringonpaistetta poikkeuksellisen hyvin kestävän maalin ansiosta talon huoltomaalausväli on pisin mahdollinen, jopa kymmeniä vuosia. Talomaalista on tullut myös helpon käytettävyytensä ansiosta ammattimaalareiden suosikki.

Erilaisten sideainetestausten tuloksena Nordica Ekon parhaat ominaisuudet on nyt onnistuttu saamaan aiempaa paremmin esiin.

Uudistuneella Nordica Ekolla maalipinnasta tulee entistä kovempi, joten pinta hylkii likaa ja vettä paremmin ja säilyy kiiltävänä sekä värikylläisenä pidempään. Maalikalvo on kuitenkin joustava, joten se elää puun mukana halkeilematta.

Vaikka Nordica Ekon peittokykyä on parannettu, maalia on erityisen kevyt levittää ja se tasoittuu kauniisti. Maali tarttuu moitteettomasti myös useimmille vanhoille maalipinnoille ja lopullinen tartunta muodostuu nopeasti.

Nordica Eko Talomaali:

·  Vesiohenteinen kaksitehoakrylaattimaali

·  Uusille ja aiemmin maalatuille puupinnoille, kuten ulkoverhouspaneeleille, vuorilaudoille ja puuaitoihin.

·  Sävytettävissä Teknoksen Ulkomaalaus-värikartan sävyihin.

·  Pakkauskoot: 0,45 l, 0,9 l, 2,7 l, 9 l, 18 l

Tuotenäytteet kuvauksiin, värikarttapyynnöt, kuvat ja lisätiedot tuotteesta:

Puh.

petteri.tolonen@teknos.fi

Seuraa meitä Uutishuoneessa: http://news.cision.com/fi/teknos

Löydät meidät nyt myös Facebookista: https://www.facebook.com/teknos.fi