• Teknos/

Teknoksen uudella paneelikattomaalilla helposti avaruutta ja valoisuutta kotiin

Kellastuneet kattopaneelit halutaan yhä useammin maalata valkoisiksi. Samalla koko asunnon ilme kirkastuu ja valoisuus sekä avaruus lisääntyvät. Teknoksen uusi paneelikattomaali on erityisen peittokykyinen ja sillä maalaaminen on helppoa, koska maali ei valu tai roisku.

Teknos tuo kuluttajille himmeän, valkoisen paneelikattomaalin, jonka peittokykyyn on kiinnitetty erityistä huomiota.

– Tuotekehityksessä on panostettu maalin tarttumiseen puupintaan sekä oksien ja muiden tummentumien aiheuttamien läpivärjäymien ehkäisemiseen. Vanha, hyvin tummunut paneelikatto saadaan tällä maalilla valkoiseksi helposti maalaamalla pinta kahteen kertaan, maalarimestari Martti Kopisto Teknokselta kertoo.

Muista sisämaaleista paneelikattomaalin erottaa lisäksi se, että sen avulla maalaamisen lopputulos on höylätyllä puupinnallakin tasainen.

– Himmeä maali antaa anteeksi vanhan paneelikaton pinnan rosot. Paneelikattomaalilla maalaaminen on helppoa, koska maali ei valu eikä roisku ympäriinsä, sanoo Kopisto.

Vesiohenteinen paneelikattomaali on lähes hajuton. Maali sopii sekä uusille että jo käsitellyille kattopaneeleille. Paneelikattomaali on hyvä vaihtoehto myös esimerkiksi mökin hirsiseinien maalaamiseen, mikäli lakkauksen sijaan halutaan peittävä lopputulos.

Paneelikattomaali:

• Vesiohenteinen akrylaattidispersiomaali puupinnoille.
  • Soveltuu uusien ja aiemmin lakattujen ja maalattujen paneelikattojen pohja- ja pintamaalaukseen kuivissa sisätiloissa.
  • Kiiltoryhmä: 5, himmeä.
  • Pakkauskoot: 2,7 l ja 9 l

Tuotenäytteet kuvauksiin, värikarttapyynnöt, kuvat ja lisätiedot tuotteesta:

petteri.tolonen@teknos.fi
markkinointi@teknos.fi