Cecilia Edström nimitetty TeliaSoneran viestintäjohtajaksi (Head of Group Communications)

Cecilia Edström on TeliaSoneran uusi Group Vice President ja Head of Group Communications. Hänen edeltäjänsä on Ewa Lagerqvist, joka lopetti yhtiön palveluksessa 10. lokakuuta 2007.

Cecilia Edström, 42, siirtyy TeliaSoneralle Scanialta, jossa hänellä on ollut useita johtotehtäviä vuodesta 1995. Hänen viimeisin tehtävänsä Scanialla oli Senior Vice President Corporate Relations.

Uusissa tehtävissään TeliaSoneran Group Vice President ja Head of Group Communications Cecilia Edström vastaa kaikesta viestinnästä TeliaSoneran markkina-alueilla mukaan lukien Public Affairs, Internal Communication, Corporate Social Resposibility, Media Relations sekä Brand Management.

Cecilia Edström on koulutukseltaan MSc, Finance and Business Administration, Stockholm School of Economics. Cecilia Edström on myös BE Group AB:n hallituksen jäsen.

”Cecilia Edströmillä on erinomainen kokemus viestinnän johtamisesta pörssiyhtiössä, ja hänen osaamisesta on runsaasti hyötyä TeliaSoneran johdossa”, kommentoi TeliaSoneran toimitusjohtaja Lars Nyberg.
_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: