France Telecom peruu alustavan tarjouksensa

TeliaSoneran hallitus vahvistaa, että se on käynyt keskusteluja France Telecomin kanssa koskien ei-sitovan, alustavan tarjouksen ehtoja. Alustava tarjous esitettiin 5. kesäkuuta 2008. Koska sopimuksen ehtoihin ei ole tullut merkittäviä parannuksia, TeliaSoneran hallitus pysyy kannassaan jonka mukaan tarjous huomattavasti aliarvostaa yhtiötä.

"TeliaSonera on vahva yritys jolla on erinomaiset kasvunäkymät. Hallitus ja yrityksen johto on keskittynyt kehittämään yritystä sen täyteen potentiaaliin, ohjaten sitä voimakkaaseen kasvuun ja maksimoimaan arvoa osakkeenomistajille," sanoo Tom von Weymarn, TeliaSoneran hallituksen puheenjohtaja.

TeliaSonera AB julkaisee tämän tiedon Ruotsin Arvopaperimarkkinalain ja/tai Ruotsin Rahoitusvälineiden kaupankäynnistä annetun lain (lagen om handel med finansiella instrument) perusteella. Tieto on annettu julkaistavaksi 30.6.2008 klo 08.15 (CET).
_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: