Lars-Erik Nilssonia esitetään uudeksi TeliaSoneran hallituksen jäseneksi

Lars-Erik Nilssonia esitetään uudeksi TeliaSoneran hallituksen jäseneksi. Lars Erik-Nilsson on Axis AB:n, Teligent AB:n, Informationsförlaget Heimdahls AB:n, IT-Hantverkarna AB:n ja Luvit AB:n hallituksen puheenjohtaja sekä Oleinitec AB:n ja Consellar AB:n hallituksen jäsen. Lars-Erik Nilsson oli Compaq Swedenin toimitusjohtaja 1987–2001, minkä jälkeen hän toimi yhtiön hallituksen puheenjohtajana 2001–2002. Vuosina 1970–1986 hän toimi Ericsson Signalling Systemsin myynti- ja markkinointijohtajana. Koulutukseltaan Lars-Erik Nilsson on elektroniikan ja teletekniikan diplomi-insinööri. Hän on syntynyt vuonna 1943. Lars-Erik Nilssonilla on 4 000 TeliaSoneran osaketta. TeliaSoneran hallituksen jäsen Paul Smits on kieltäytynyt uudelleenvalinnasta. Muilta osin esitetään nykyisten hallitusten jäsenten uudelleenvalintaa. Esityksen mukaan TeliaSoneran hallitus koostuisi 27.4. pidettävän TeliaSoneran yhtiökokouksen jälkeen seuraavista jäsenistä: Tom von Weymarn (puheenjohtaja), Carl Bennet (varapuheenjohtaja), Eva Liljeblom, Lennart Låftman, Sven-Christer Nilsson, Timo Peltola, Caroline Sundewall ja Lars-Erik Nilsson.