Muutoksia TeliaSonera International Carrierin johdossa

Ingvar Larsson on nimitetty TeliaSonera International Carrierin uudeksi toimitusjohtajaksi. TeliaSonera International Carrier tarjoaa verkkopalveluja tukkutuotteina kiinteän verkon ja matkaviestinverkon teleoperaattoreille, verkko-operaattoreille ja palveluntarjoajille. Verkkokapasiteettiliiketoiminta tarjoaa kansainvälisiä IP- ja puhepalveluja sekä laajakaistakapasiteettia tukkutuotteina kokonaan omistamassaan verkossa Euroopassa ja Atlantin yli. Ingvar Larsson aloittaa uudessa tehtävässään 1.1.2006.

Ingvar Larsson on tällä hetkellä Ericsson AB:n Service Layer Development yksikön Vice President. Ennen siirtymistään Ericssonille hän oli Vice President Sun Microsystems AB:ssä. Ingvar Larsson on suorittanut M.Sc.-tutkinnon Lund Institute of Technologyssä, alana Electronic Engineering, Computer Engineering and Control Automation. Hän on naimisissa ja hänellä on kolme lasta. – TeliaSonera International Carrierin nykyinen toimitusjohtaja Eva Lindqvist on tehnyt erinomaista työtä toimitusjohtaja-aikanaan. Verkkokapasiteettitoiminnot siirtyvät nyt uuteen vaiheeseen, ja Eva siirtyy uusiin tehtäviin TeliaSonera-konsernissa, sanoo TeliaSonera AB:n Networks & Technology yksikön Group Vice President Håkan Dahlström. _____________________________________________ Lisätietoja lehdistölle antaa: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30 Tulevaisuutta koskevat lausumat Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumaa koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteikö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä johtuen monista tekijöistä, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa.