Muutoksia TeliaSoneran Investor Relations -toiminnossa

Tobias Lennér jättää 1.7. alkaen tehtävänsä Telian Soneran Investor Relations -toiminnon johdossa ja siirtyy TeliaSonera Swedeniin vastaamaan Halebopista. Halebop on sisäinen matkaviestintäpalvelujen tarjoaja, joka toimii omalla brandillaan TeliaSonera Swedenin verkossa. Sen palvelutarjonta on suunnattu pääasiassa matalan budjetin segmentille, ja tällä hetkellä Halebopilla on parisataatuhatta asiakasta. Tobias Lennér on taustaltaan talousjournalisti, ja hänet rekrytoitiin Telian listautumisannin yhteydessä vuonna 2000 muodostamaan Investor Relations -toimintoa. Martti Yrjö-Koskinen, joka on Investor Relations -toiminnon varajohtaja, toimii vt. johtajana kunnes vakinainen seuraaja on saatu nimettyä. Martti Yrjö-Koskinen on tullut Sonerasta ja työskennellyt yhdistymisestä lähtien talousosastolla ennen siirtymistään Investor Relations -toimintoon helmikuussa.