Norjan kilpailuviranomainen hyväksyy kaupan, jolla TeliaSonera ostaa norjalaisen Chess/Sensen

Norjan kilpailuviranomainen ilmoitti tänään hyväksyvänsä kaupan, jolla TeliaSonera ostaa 91,2 prosenttia palveluntarjoaja Chess/Sensen kokonaan omistavasta Vollvik Gruppen AS:stä. Kauppa saatetaan loppuun mahdollisimman pian.

Kolmen arkipäivän kuluessa kaupan loppuunsaattamisesta TeliaSonera tekee vapaaehtoisen ostotarjouksen samalla osakekohtaisella hinnalla (11,03 Norjan kruunua) Vollvik Gruppen AS:n lopuista osakkeista, jotka edustavat 8,8 prosenttia yhtiön osakekannasta. Lisätietoja lehdistölle antaa: Kjell Lindström, viestintäjohtaja, TeliaSonera Norway, Denmark & Baltic Countries, +46 20 77 58 30