Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2007

TeliaSonera tammikuu–maaliskuu 2007

Vahva liikevaihto ja nettotulos mutta notkahdus Broadband Services marginaalissa

• Liikevaihto kasvoi 3,4 prosenttia 22 724 milj. kruunuun (21 979). Paikallisissa valuutoissa laskettuna liikevaihto kasvoi 5,0 prosenttia.

• Käyttökate ennen kertaluonteisia eriä oli 7 583 milj. kruunua (7 816) ja käyttökateprosentti oli 33,4 (35,6).

• Liiketulos ennen kertaluonteisia eriä oli 6 191 milj. kruunua (6 129).

• Nettotuloksen emoyhtiön osakkeenomistajille kuuluva osuus kasvoi 3 976 milj. kruunuun (3 692), ja osakekohtainen tulos parani 0,89 kruunuun (0,82).

• Vapaa kassavirta pieneni 2 529 milj. kruunuun (4 843).

• 100 miljoonan liittymän raja saavutettiin vuosineljänneksen kuluessa, kun enemmistöomisteisissa yhtiöissä avattiin 0,6 miljoonaa ja osakkuusyhtiöissä 3,3 miljoonaa uutta liittymää.

Sisältöä koskevat kysymykset:
TeliaSonera AB