Suosikkiartistit matkapuhelimeesi – TeliaSoneran ja Sony Ericssonin yhteinen musiikkipaketti

TeliaSonera ja Sony Ericsson sponsoroivat yhdessä vuosittain järjestettävää Nordic Music Awards tilaisuutta, jossa palkitaan johtavia pohjoismaisia ja kansainvälisiä musiikkiartisteja. Yritykset tuovat myös yhdessä markkinoille langattoman musiikkipaketin, joka koostuu Sony Ericssonin uusimmista matkapuhelimista, Telian ja NetComin matkapuhelinliittymistä sekä muusta musiikkiin ja artisteihin liittyvästä sisällöstä. Nordic Music Awards järjestetään Kööpenhaminassa 29. lokakuuta, ja gaalatilaisuus televisiodaan suorana lähetyksenä Tanskaan, Norjaan ja Ruotsiin.

TeliaSonera osallistuu tapahtumaan langattoman internet-portaalinsa SurfPortin kautta Tanskassa, Ruotsissa ja Norjassa. SurfPortin kautta fanit voivat seurata palkintoehdokkaiden nimeämistä, äänestää suosikkiaan ja ladata soittoääniä, taustakuvia, teemoja sekä muuta yksinoikeudella tarjottavaa Nordic Music Awards -gaalassa esiintyviin artisteihin liittyvää materiaalia. ”Nordic Music Awards on meille erinomainen tilaisuus osoittaa halukkuutemme tarjota huvia ja innovatiivisia palveluja langattoman SurfPort-internet-portaalimme kautta nuorille eri Pohjoismaissa”, toteaa Kelly Odell, TeliaSoneran Marketing-toiminnosta vastaava johtaja. ”Olemme todella ylpeitä siitä, miten hyvin markkinat ja kuluttajat ovat ottaneet vastaan Walkman-puhelimemme. Nordic Music Awards -yhteistyön jatkuminen tarjoaa meille ainutlaatuisen tilaisuuden tavoittaa musiikista kiinnostuneet kuluttajat ja tarjota upea musiikkitapahtuma”, toteaa Ola Lilja-Mólen, Sony Ericsson Nordicsin markkinointijohtaja. Mainoskampanjalla, jonka teemana on ”suosikkiartistit matkapuhelimeesi”, TeliaSonera ja Sony Ericsson tuovat yhdessä markkinoille langattoman musiikkipaketin, jossa Sony Ericssonin uusimmat matkapuhelinmallit (J300i, K600i, W800i, K700i ja K750i, saatavuus vaihtelee maittain) on paketoitu yhteen Telian liittymien kanssa Ruotsissa ja Tanskassa sekä NetComin liittymien kanssa Norjassa. Musiikkipakettiin kuuluu myös CD, joka sisältää Nordic Music Awards gaalassa esiintyvien artistien musiikkia, teemoja, tarroja ja jokin koristeellinen lisävaruste matkapuhelimeen, tietoa SurfPortista sekä henkilökohtainen tunnus, joka takaa pääsyn SurfPortin kautta yksinoikeudella tarjottavaan sisältöön. Musiikkipaketti tulee myyntiin Telian ja NetComin myymälöihin sekä vähittäismyyntiketjuihin syyskuun lopulla. Lisätietoja TeliaSoneran ja Sony Ericssonin yhteisestä Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa tarjottavasta musiikkipaketista sekä muista asiaan liittyvistä tapahtumista löytyy ko. markkina-alueiden omilta kampanjasivuilta: www.telia.dk/nma05. www.netcom.no/nma www.telia.se/nma Sony Ericsson Mobile Communications tarjoaa maailmanlaajuisille viestintämarkkinoille innovatiivisia ja ominaisuuksiltaan monipuolisia matkapuhelimia, lisävarusteita, PC-kortteja ja M2M-ratkaisuja. Sony Ericsson on Ericssonin ja Sonyn vuonna 2001 perustama yhteisyritys, jonka pääkonttori on Lontoossa. Yrityksessä on 5000 työntekijää eri puolilla maailmaa, mukaan lukien tutkimus- ja kehitystoiminta Euroopassa, Japanissa, Kiinassa ja Amerikassa. Lisätietoja internet-osoitteesta www.sonyericsson.com. Lisätietoja Nordic Music Awards -tilaisuudesta löytyy osoitteessa www.nma05.com.