Tarkennus

Tarkennus Mediassa esiintyneiden väärinymmärrysten vuoksi haluamme huomattaa, että TeliaSoneran tammikuu-kesäkuu 2004 osavuosikatsauksessa Kehitysnäkymiä- kohdassa esiintyvä maininta, jonka mukaan "kassavirran, joka määritelllään vähentämällä käyttöomaisuusinvestoinnit käyttökatteesta, ei uskota olevan positiivinen koko vuoden osalta", koskee ainoastaan kansainvälistä verkkokapasitteettitoimintaa (International Carrier). Koko TeliaSonera-konsernin kassavirran odotetaan luonnollisesti olevan positiinen myös vuoden 2004 toisella puoliskolla. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/28/20040728BIT00170/wkr0001.pdf