TeliaSonera Capital Markets Day 2007

15.-16.5.2007, Grand Hotel, Södra Blasieholmshamnen 8, Tukholma

Toimittajia pyydetään ilmoittautumaan tilaisuuteen viimeistään maanantaina 30.4.2007.

TeliaSonera kutsuu toimittajat Tukholmassa järjestettävään vuoden 2007 Capital Markets Day tapahtumaan. Toimittajat ovat tervetulleita kuuntelemaan yhtiön johdon esitelmiä 15.5. Seuraavana päivänä TeliaSoneran johtoryhmä tapaa institutionaalisia sijoittajia ja analyytikkoja ryhmissä.
Tilaisuus tarjoaa TeliaSoneralle mahdollisuuden esitellä yksityiskohtaisesti 1.1.2007 käyttöönotettua konsernin uutta organisaatiota sekä johdon näkemyksiä liiketoimintojen kehittämisestä.

Tilaisuuden ohjelma on seuraava:

Tiistai 15.5.2007 (ajat Ruotsin aikaa)
10.30 Ilmoittautuminen alkaa
11.30 Yhtiön johdon esitelmiä
12.30 Lounas
13.30 Yhtiön johdon esitelmiä
17.00 Tilaisuus päättyy

Pyydämme teitä hoitamaan itse kaikki matka- ja majoitusjärjestelyt.

Ilmoittautuminen
Toimittajia pyydetään ilmoittamaan nimensä, edustamansa median nimi ja yhteystietonsa sähköpostitse M:Communicationsille osoitteeseen: ryan@mcomgroup.com (puh: +44 (0)20 7153 1525) viimeistään maanantaina 30.4.2007.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: