TeliaSonera ei ole ylläpitänyt Kavkaz Center -sivustoa

Lehdistötiedote 2004-10-11 TeliaSonera ei ole ylläpitänyt Kavkaz Center -sivustoa Vastoin julkisuudessa esiintyneitä tietoja TeliaSonera ilmoittaa, että yhtiö ei ylläpidä eikä ole ylläpitänyt Kavkaz Center-internetsivustoa. Yhtiö on selvittänyt asiaa julkisuudessa esitettyjen väitteiden perusteella ja esittänyt asiaa koskevat tietonsa viranomaisille. TeliaSonera katsoo asian olevan osaltaan loppuun käsitelty. TeliaSonera ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/11/20041011BIT21970/wkr0001.pdf