TeliaSonera Finland ostaa Sturenportin kiinteistön

TeliaSonera Finland ostaa Sturenportin kiinteistön TeliaSonera Finland Oyj ostaa Kiinteistö Oy Sturenportin osakkeet Soneran Eläkesäätiöltä 32,5 miljoonalla eurolla. Kiinteistö Oy Sturenportin omaisuus käsittää Helsingissä sijaitsevan Sturenportin kiinteistön, joka on osa TeliaSonera Finlandin pääkonttoritiloja. TeliaSonera Finland remontoi kiinteistön. Remontointikustannusten arvioidaan nousevan noin 15 miljoonaan euroon. TeliaSonera Finlandin arvion mukaan vallitseva kiinteistöjen hintataso ja rahoituskustannukset huomioiden Sturenportin kiinteistön ostaminen on pitkäaikaista 10-12 -vuotista vuokrasopimusta kannattavampi vaihtoehto. Lisätietoja: TeliaSoneran Press Service, +46-(0)8-713 58 30 Tulevaisuutta arvioivat lausunnot Tässä lehdistötiedotteessa esitetyt lausumat tulevasta asemasta tai olosuhteista, mukaan lukien tuleva tulos ja muut kehitysarviot, ovat tulevaisuuteen liittyviä lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi tulevista olosuhteista. Useat tekijät, joista monet ovat TeliaSonerasta riippumattomia, saattavat aiheuttaa todellisten tulosten merkittävän poikkeamisen tässä esitetyistä tulevaisuutta koskevista lausumista. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/27/20040225BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/27/20040225BIT00050/wkr0002.pdf