TeliaSonera hakee sen american depositary share -muotoisten osakkeiden noteerauksen lopettamista Nasdaq-kaupankäyntijärjestelmässä. TeliaSonera tulee aiemman ilmoituksensa mukaisesti hakemaan sen American depositary share -muotoisten osakkeiden noteerauksen lopettamista Nasdaq- kaupankäyntijärjestelmässä. Kaupankäynnin TeliaSoneran American depositary share -muotoisilla osakkeilla Nasdaqissa odotetaan päättyvän 6. elokuuta 2004 Nasdaqin kaupankäynnin päättyessä. TeliaSoneran osakkeet tulevat säilymään listattuina Tukholman ja Helsingin pörsseissä. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30 Tulevaisuutta koskevat lausumat Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumaa koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteikö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä johtuen monista tekijöistä, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/01/20040630BIT00500/wkr0001.pdf