TeliaSonera lanseeraa iPhone 3G:n Latviassa ja Liettuassa 26.9.

TeliaSonera ja sen tytäryhtiöt LMT ja Omnitel ovat tänään ilmoittaneet lanseeraavansa iPhone 3G:n Latvian ja Liettuan markkinoille syyskuun 26. päivänä.

”Tämä on meiltä jälleen uusi strateginen askel langattomien laajakaistamarkkinoiden kehityksessä, ja se vahvistaa entisestään asemaamme Pohjoismaissa ja Baltian alueella", sanoo TeliaSoneran Mobility Services -liiketoiminta-alueen johtaja Kenneth Karlberg. ”Olemme jo aiemmin lanseeranneet iPhone 3G:n onnistuneesti Pohjoismaissa ja Virossa, ja nyt meillä on ilo tuoda se asiakkaidemme ulottuville myös Latviassa ja Liettuassa.”

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: