TeliaSonera laskee laajakaistahintojaan Ruotsissa

TeliaSonera laskee laajakaistahintojaan Ruotsissa TeliaSonera Sweden laskee tänään kolmen eri laajakaistaliittymätyyppinsä yksityisasiakashintoja. Hinnanalennukset koskevat liittymätyyppejä Telia Bredband 250, 500 ja 2000 ja ovat suuruudeltaan 20 - 36 kruunua kuukaudessa. Tänään 4.5. TeliaSonera Sweden laskee suosituimpien laajakaistaliittymiensä hintoja yksityisasiakkaille Ruotsin markkinoilla. Telia Bredband 250 -liittymän kuukausihinta laskee 299 kruunusta 279 kruunuun. Telia Bredband 500 -liittymän hinta laskee 375 kruunusta 339 kruunuun ja Telia Bredband 2000 -liittymän hinta laskee 449 kruunusta 419 kruunuun (kaikki hinnat sisältävät arvolisäveron). Telia Bredband 8000 -liittymän kuukausihintana säilyy edelleen 449 kruunua. - Uusia ja nykyisiä asiakkaitamme koskevilla hinnanalennuksilla Telian laajakaistavalikoimasta tulee entistäkin houkuttelevampi, sanoo TeliaSonera Swedenin yksityisasiakassegmentin johtaja Indra Åsander. Tämän lisäksi saamme käyttöön loogisemman ja oikeudenmukaisemman hinnoittelutavan, jossa asiakas maksaa liittymästään sitä enemmän mitä nopeampi laajakaistayhteys hänellä on käytettävissään. TeliaSonera Sweden tarjoaa tällä hetkellä yksityisasiakkailleen seuraavia laajakaistaliittymiä: Telia Bredband 250 (enintään 250 Kbit/s), Telia Bredband 500 (enintään 500 Kbit/s), Telia Bredband 2000 (enintään 2 Mbit/s) ja Telia Bredband 8000 (enintän 8 Mbit/s). Lisätietoja lehdistölle antaa Hans G Larsson, lehdistövastaava, TeliaSonera Sweden, puh. 020-77 58 30 Håkan Ström, lehdistövastaava, TeliaSonera Sweden, puh. 020-77 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/04/20040504BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/04/20040504BIT00030/wkr0002.pdf