TeliaSonera myy Suomen Telia Mobilen Finnet Oy:lle

TeliaSonera myy Suomen Telia Mobilen Finnet Oy:lle TeliaSonera on sopinut Suomen Telia Mobilen myynnistä Finnet Oy:lle (DNA Finland Oy, Suomen 2G Oy ja Suomen 3P Oy). Suomen Telia Mobilen myynti oli EU:n edellytys Telian ja Soneran fuusion hyväksymiselle. Kaupan odotetaan olevan saatettu loppuun tämän vuoden ensimmäisen vuosipuoliskon aikana. Kauppa vaatii vielä EU:n ja Suomen kilpailuviranomaisten hyväksynnän. Lisätietoja toimittajille antaa: Birgitta Grafström, viestintä, puh. +46 8 601 81 67 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/12/20030512BIT00530/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/12/20030512BIT00530/wkr0002.pdf