TeliaSonera Norja (Netcom) alentaa puheluhintojaan toisen operaattorin verkkoon

TeliaSonera Norja (Netcom) alentaa puheluhintojaan toisen operaattorin verkkoon Netcom alentaa heinäkuun 1. päivästä alkaen toisen operaattorin liittymiin soitettavien puhelujen hintaa 10 äyrillä 1,11 NOK minuutilta (ilman alv:a ja avausmaksua). Netcom on TeliaSonera konsernin kokonen omistama tytäryhtiö. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: Randi Punsvik, Netcom AS, puh. +47 926 24 092 Guri Wormdahl , viestintäpäällikkö, Netcom AS, puh. +47 934 34 200 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/19/20030519BIT00190/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/19/20030519BIT00190/wkr0002.pdf