TeliaSonera parantaa media- ja sidosryhmäpalveluaan

TeliaSonera vahvistaa viestintätoimintoaan parantaakseen suhteitaan mediaan, viranomaisiin ja poliitikkoihin. Yhtiöön perustetaan kaksi uutta yksikköä: Media Relations, joka huolehtii konsernin kaikista mediasuhteista, ja Public Affairs, johon keskitetään kaikki poliitikoille ja viranomaisille suunnattu viestintä.

Thomas Westlind, joka on aiemmin vastannut ulkoisesta viestinnästä, vastaa jatkossa koko konsernin Public Affairs asioista. Gunnar Forsgren jatkaa Public Affairs asioiden hoitamista Brysselissä. Ola Kallemur, joka on vastannut TeliaSoneran pitkäjänteisestä PR-toiminnasta, vastaa jatkossa myös konsernin mediasuhteista.

Muutokset astuvat voimaan 1.4.2007.