TeliaSonera solmii hallintapalvelusopimuksen Folksamin kanssa

TeliaSonera ottaa kokonaisvastuun Folksamin viestintäalustasta kolmivuotisella hallintapalvelusopimuksella. Sopimuksen arvo on noin 100 milj. kruunua.

TeliaSonera ottaa hoitaakseen ja päivittääkseen Folksamin olemassa olevan viestintäalustan ja ottaa kantaakseen kokonaisvastuun yhtiön viestintätarpeista kiinteän verkon puhepalveluiden, matkaviestinnän ja WAN-palvelujen osalta. TeliaSonera vahvistaa myös Folksamin puhelinpalvelukeskuksen taustalla olevaa teknistä alustaa.

– Olemme ylpeitä Folksamin osoittamasta luottamuksesta. Hallintapalvelut on yritysten uusi tapa ostaa viestintäpalveluja. Luovuttamalla kokonaisvastuun meille asiakkaat voivat olla varmoja siitä, että palvelut toimivat ja ovat myös kustannustehokkaampia, sanoo TeliaSonera AB:n räätälöidyista yritysviestintäratkaisuista vastaava Dan Strömberg.

– Folksamin työskentelytapa muuttuu nopeasti, mikä tulee asettamaan suuria vaatimuksia tavallemme viestiä sekä ulkoisesti että sisäisesti. Tämä edellyttää hyvin toimivaa puhe- ja dataviestintäalustaa. Olemme tyytyväisiä sopimukseemme TeliaSoneran kanssa. Se takaa hyvän käytettävyyden, joustavan toiminnallisuuden ja kustannustehokkuuden tällä tärkeällä alueella, sanoo Folksamin IT-johtaja Göran Carlsson.

Folksam
Folksam on nykyaikainen vakuutusyhtiö, joka tarjoaa laajan valikoiman vakuutuksia sekä säästö- ja lainavaihtoehtoja kaikkiin tarpeisiin. Joka toinen ruotsalainen, joka toinen koti, joka neljäs auto ja 90 prosenttia kaikista urheilevista ihmisistä on vakuutettu Folksamissa. Käytämme osaamistamme liikenneturvallisuuden lisäämiseen, terveyden edistämiseen ja ympäristövaikutusten vähentämiseen pitkällä tähtäimellä. Folksam perustettiin vuonna 1908, ja sillä on konttoreita ympäri Ruotsia. Lue lisää osoitteesta www.folksam.se