TeliaSonera Sweden laskee laajakaistahintoja

TeliaSonera Sweden alentaa tänään kaikkien Telian kuluttaja-asiakkaille tarjottavien laajakaistaliittymien hintoja jopa 19 prosentilla. Lisäksi palomuuri ja virusturva sisällytetään vakiona kuluttaja-asiakkaiden laajakaistaliittymiin.

TeliaSonera Sweden pystyy tällä hetkellä tarjoamaan laajakaistapalveluja 90 prosentille maan kotitalouksista, ja saatavuusalueen laajentaminen jatkuu. Yhtiö tarjoaa viittä eri nopeutta välillä 24 Mbit/s ja (jopa) 250 kbit/s. Kaikkien nopeuksien hinnat laskevat 9-19 prosenttia. Telian laajakaistaliittymien hinnat • Nopeudella 24 Mbit/s kuukausimaksu laskee 449 kruunusta 419 kruunuun • Nopeudella 8 Mbit/s kuukausimaksu laskee 449 kruunusta 389 kruunuun • Nopeudella 2 Mbit/s kuukausimaksu laskee 419 kruunusta 339 kruunuun • Nopeudella 500 kbit/s kuukausimaksu laskee 339 kruunusta 309 kruunuun • Nopeudella 250 kbit/s kuukausimaksu laskee 279 kruunusta 239 kruunuun Hinnat koskevat 12 kuukauden sopimuskautta. Kuukausimaksun lisäksi veloitetaan liittymismaksu, 695 kruunua (595 kruunua, jos tilaus tehdään osoitteessa www.telia.se). Kaikkiin liittymiin sisältyy palomuurin ja virusturvaohjelman käsittävä Telia Säker Surf turvallisuuspaketti (arvo 50 kruunua/kk). – Asiakkaidemme on voitava surffata turvallisesti, sanoo Marie Ehrling, TeliaSonera Swedenin toimitusjohtaja. Siksi päätimme sisällyttää sekä palomuurin että virusturvan vakiona kaikki kuluttaja-asiakkaille tarjoamiimme laajakaistaliittymiin. Modeemi ilman lisäkustannuksia Kaikki uudet asiakkaat saavat lisäksi 30.6. asti modeemin ilman lisäkustannuksia. Hintaan sisältyy lisäksi Telia Fritid liittymä (tai 30 kruunun alennus Telia Alltid liittymästä). Sopimuskausi on tässä tapauksessa 18 kuukautta. Yllä mainittu hinnanalennus koskee uusia asiakkaita, jotka sitoutuvat pitämään liittymänsä tietyn ajan, ja olemassa olevia asiakkaita, jotka jatkavat nykyisiä liittymä¬sopimuksiaan. Telian laajakaistaliittymäsopimus voidaan tehdä myös ilman määriteltyä sopimuskautta, mutta tällöin hinta on hieman korkeampi. Kaikki hinnat ja ehdot koskevat kuluttaja-asiakkaita. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Lue lisää osoitteessa www.telia.se/bredband