TeliaSonera Sweden laskee matkapuheluhintoja ja tuo markkinoille kolme uutta liittymää

TeliaSonera Sweden tuo tänään markkinoille kolme uutta Telia-liittymää asiakkaille, jotka haluavat mieluummin edullisemman kuukausikulun kuin uusimman matkapuhelinmallin. Liittymiin sisältyy ilmaisia puheluminuutteja kaikkien operaattoreiden liittymiin Ruotsissa vuorokauden kaikkina aikoina. Samanaikaisesti TeliaSonera Sweden laskee tavallisimpien Telia-liittymien minuuttihintoja yhdellä kruunulla.

Uudet Telia-liittymät on tarkoitettu kuluttaja-asiakkaille. Ilmaisia puheluminuutteja voi hyödyntää mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Uusien liittymien hinnat vaihtelevat 29:stä 199 kruunuun kuukaudessa. Liittymät on suunnattu asiakkaille, jotka haluavat mieluummin matalat kuukausimaksut ja minuuttihinnat kuin edullisen matkapuhelimen. ”Tiedämme, että monet asiakkaat haluavat tällaisen liittymän, jossa ei tarvitse maksaa puhelimesta”, toteaa Indra Åsander, TeliaSonera Swedenin kuluttaja-asiakassegmentin johtaja. Ruotsin markkinoilla on ollut tavanomaista, että asiakkaat ovat voineet maksaa edullisen matkapuhelimensa maksamalla liittymästä korotettua kuukausimaksua. ”Myymällä liittymä ilman puhelinta saamme pudotettua kustannuksiamme, ja saamamme hyödyn siirrämme suoraan asiakkaille edullisempina kuukausimaksuina,” toteaa Indra Åsander. TeliaSonera Sweden laskee myös tavallisimpien Telia-matkapuhelinliittymien minuuttihintoja kiiretuntien aikana 1 kruunulla eli 2,90 kruunuun. Kiiretuntien ulkopuolella – klo 19.00 ja 07.00 välillä ja viikonloppuisin – hinta on edelleen 30 äyriä soitettaessa Ruotsin kiinteän verkon liittymiin ja TeliaSoneran Ruotsin matkaviestintäverkkoon ja 2 kruunua soitettaessa muiden ruotsalaisten matkaviestintäoperaattoreiden liittymiin. Aloitusmaksu on 59 äyriä, ja se peritään kaikista puheluista. Lisätietoja osoitteessa www.telia.se _____________________________________________ Lisätietoja lehdistölle antaa: Håkan Ström, lehdistövastaava, TeliaSonera Sweden, puh. 020-77 58 30