TeliaSonera Sweden laskee prepaid-liittymänsä minuuttihintoja

TeliaSonera Sweden laskee 25.5. alkaen Telia Refill ‑prepaid-liittymänsä minuuttihintoja Ruotsissa lähes yhdellä kruunulla päivisin ja 0,11 kruunulla iltaisin ja viikon­loppuisin. Samalla palvelun nimi muuttuu. Uusi nimi on Telia Refill ”iltaisin ja viikonloppuisin” (Telia Refill ”kväll och helg”). Yhtiö tarjoaa rajoitetun aikaa myös Telia Refill ”vuorokauden ympäri” (Telia Refill ”dygnet runt”) ‑palvelua, jolla asiakkaat voivat soittaa kaikkiin verkkoihin samalla hinnalla kaikkiin vuoro­kauden­aikoihin. Soitettaessa Telia Refill ”iltaisin ja viikonloppuisin” -liittymällä kaikkiin verkkoihin minuuttihinta on 3,99 kruunua päivisin, ma-pe klo 7.00–19.00. Muina aikoina hinta on 0,29 kruunua minuutilta soitettaessa TeliaSonera Swedenin kiinteään verkkoon tai matkaviestinverkkoon ja 1,99 kruunua minuutilta soitettaessa muihin verkkoihin vastaavina aikoina. Keskiverto­asiakkaalle Ruotsissa Telia Refill ” iltaisin ja viikonloppuisin” on noin 7 prosenttia halvempi. ”Alemmat hinnat ovat osa pyrkimyksiämme parantaa jatkuvasti palvelujemme hinta/laatu-suhdetta ja lisätä kilpailukykyämme”, sanoo TeliaSonera Swedenin kuluttaja-asiakas­segmentin johtaja Indra Åsander. ”Uusi Refill-prepaid-liittymä perustuu joustavuuteen. Nyt ruotsalaiset asiakkaamme voivat helposti vaihtaa yhdestä Refill-liittymästä toiseen silloin, kun se heille sopii parhaiten.” Asiakkaat voivat 25.5. alkaen valita myös uuden, rajoitetun aikaa tarjottavan Telia Refill ”vuorokauden ympäri” ‑palvelun, jolla he voivat soittaa kaikkien Ruotsissa toimivien operaattoreiden verkkoon 1,29 kruunun minuuttihinnalla vuorokauden ympäri. Puhelun aloitusmaksu on 0,69 kruunua. Palvelua voi tilata 30.9.2005 asti. Asiakkaat voivat vaihtaa ”iltaisin ja viikonloppuisin” ‑palvelunsa ”vuorokauden ympäri” ‑palveluun tai päinvastoin kerran viikossa soittamalla numeroon 454 tai tilaamalla muutoksen osoitteessa www.telia.se. Telia Refill ”iltaisin ja viikonloppuisin” päivä-/iltahintoja koskevat ajat muuttuvat 20.6. Uudet minuuttihintoihin sovellettavat ajat ovat ma- pe klo 7-19 (klo 8-18). Puhelun aloitusmaksu nousee samalla 0,50 kruunusta 0,59 kruunuun. Telia Refill Telia Refill “Vanha” Telia Refill ”iltaisin ja ”vuorokauden viikonloppuisin”* ympäri” Aloitusmaksu SEK 0,59 SEK 0,69 SEK 0,50 Arkisin 7-19 SEK 3,99 SEK 1,29 SEK 4,90 Muina aikoina SEK 0,29 SEK 1,29 SEK 0,40 Muiden SEK 3,99 SEK 1,29 SEK 4,90 operaattoreiden verkkoihin arkisin 7-19 Muiden SEK 1,99 SEK 1,29 SEK 2,00 operaattoreiden verkkoihin muina aikoina Hintoihin sisältyy ALV 25 %. *Uusi puhelumaksu + muutos ilta-/ viikonloppuhintoihin 20.6.2005. _____________________________________________ Lisätietoja lehdistölle antaa: Håkan Ström, lehdistövastaava, TeliaSonera Sweden, +46-(0)8-713 58 30