TeliaSonera tammi-syyskuu 2004

TeliaSonera tammi-syyskuu 2004 TeliaSonera on noudattanut IFRS 3 standardia 1.1.2004 lähtien, mikä tarkoittaa, että liikearvopoistoja ei enää tehdä. Yhdeksän kuukauden jakso · Liikevaihto kasvoi 1 prosentin 61 184 milj. Ruotsin kruunuun (60 718). · Liiketulos ennen kertaluonteisia eriä ja ilman liikearvopoistoja kasvoi 15 783 milj. kruunuun (14 634). · Nettotulos kasvoi 10 873 milj. kruunuun (4 975) ja osakekohtainen tulos nousi 2,33 kruunuun (1,06). Vastaavana ajanjaksona vuotta aiemmin liikearvopoistot olivat 3 133 milj. kruunua. · Asiakasmäärä kasvoi voimakkaasti edellisestä vuodesta: - 1 miljoona uutta asiakasta Pohjoismaiden ja Baltian alueen liiketoiminnoissa. - 11 miljoonaa uutta asiakasta Euraasiassa, Venäjällä ja Turkissa. Kolmas vuosineljännes · Liikevaihto kasvoi 3 prosenttia ja oli 20 649 milj. kruunua. · Liiketulos ennen kertaluonteisia eriä3) ja ilman liikearvopoistoja kasvoi 5 898 milj. kruunuun (5 190). · Käyttökateprosentti4) parani 39,8:aan (39,4). · Omistusosuus Omnitelissä nostettiin 100 prosenttiin. Lokakuun alussa ostettiin Tanskan Orange. · Huhtikuussa 2005 pidettävälle varsinaiselle yhtiökokoukselle esitetään omien osakkeiden takaisinostoa julkisella ostotarjouksella noin 10 miljardin kruunun arvosta. Sisältöä koskevat kysymykset: TeliaSonera AB Investor Relations SE-106 63 Stockholm, Sweden Puh.: +46 (0)8 504 550 00 Faksi: +46 (0)8 611 46 42 www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/27/20041027BIT20070/wkr0001.pdf The full report