TeliaSonera tammikuu–maaliskuu 2006

• Liikevaihto kasvoi 5,6 prosenttia 21 979 milj. Ruotsin kruunuun (20 804) matkaviestinnän ja laajakaistapalvelujen voimakkaan kasvun vauhdittamana. • Asiakasmäärä kasvoi voimakkaasti edellisvuodesta: - 2,9 miljoonaa uutta asiakasta enemmistöomisteisissa Pohjoismaiden, Baltian ja Euraasian liiketoiminnoissa. - 15,5 miljoonaa uutta asiakasta osakkuusyhtiöissä MegaFonissa ja Turkcellissa. • Liiketulos ennen kertaluonteisia eriä kasvoi 6 129 milj. kruunuun (4 670) kaikissa liiketoiminnoissa tapahtuneen parannuksen ansiosta. • Käyttökateprosentti ennen kertaluonteisia eriä nousi 35,6 prosenttiin (33,1). • Vapaa kassavirta kasvoi 4 843 milj. kruunuun (3 687). • Nettotulos kasvoi 4 274 milj. kruunuun (3 563), ja osakekohtainen tulos nousi 0,82 kruunuun (0,68). • Osingonjakopolitiikkaa tarkasteltu. Sisältöä koskevat kysymykset: TeliaSonera AB Investor Relations SE-106 63 Tukholma, Ruotsi Puh. +46 8 504 550 00 Faksi +46 8 611 46 42 www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa