TeliaSonera yli kaksinkertaistaa myymälöiden määrän Tanskassa

TeliaSonera on ostanut 29 Telekæden-ketjun myymälää. Telekæden on johtava telepalvelujen vähittäismyyntiketju Tanskassa. Lisäksi TeliaSonera avaa uuden Telia Shop myymälän. Olemassa olevat myymälät mukaan lukien TeliaSoneralla on yhteensä 56 myymälää Tanskassa vuoden 2007 alussa.

– Laajentuminen 29 myymälällä varmistaa kykymme myydä sellaisia tuotteita kuin HomeFree (UMA). Se parantaa tuotteidemme saatavuutta ja paikallisia asiakaskontakteja. Samalla se tarjoaa meille mahdollisuuden kasvattaa markkinaosuuttamme erittäin kilpailluilla markkinoilla, sanoo TeliaSonera Norway, Denmark, Baltics and Spain tulosyksikön johtaja Kenneth Karlberg.