TeliaSoneralle uusi sijoittajasuhteista vastaava johtaja

Andreas Ekström on nimitetty TeliaSoneran sijoittajasuhteista vastaavaksi johtajaksi.

Andreas Ekström, 33, toimii tällä hetkellä televiestintään keskittyvänä talousanalyytikkona Carnegiella, Tukholmassa. Ennen siirtymistään Carnegielle, hän toimi kuusi vuotta vastaavissa tehtävissä Svenska Handelsbankenilla. Andreas Ekström on ekonomi ja hän on valmistunut Tukholman yliopistosta.

”Andreas Ekströmillä on paljon kokemusta rahoitusmarkkinoilta ja televiestintäalalta. Hänen taustansa tulee olemaan erittäin arvokas TeliaSoneralle,” sanoo Per-Arne Blomquist, TeliaSoneran talousjohtaja.

Andreas Ekström seuraa tehtävässään Martti Yrjö-Koskista, joka kuten aiemmin on tiedotettu, ottaa vastaan uuden tehtävän TeliaSonera Eurasia-liiketoiminta-alueen Senior Vice Presidenttinä.

Lisätietoja lehdistölle antaa:
TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-(0)8-713 58 30