Teliasoneran kommentti Turkcellin tiedotteeseen

Teliasoneran kommentti Turkcellin tiedotteeseen Turkcell on tänään tiedottanut pitävänsä 30. lokakuuta 2003 Istanbulissa ylimääräisen yhtiökokouksen, jossa valitaan kaikki yhtiön hallituksen seitsemän jäsentä. Tiedonannossaan Turkcellille toinen yhtiön kahdesta lakisääteisestä tilintarkastajasta esittää, että ylimääräinen yhtiökokous kutsutaan koolle, "koska hallitus on ollut kykenemätön tekemään Turkcellin kannalta tärkeitä ja strategisia päätöksiä". TeliaSonera ei ole yleensä ollut hallituksen päätöksistä eri mieltä. Turkcellin hallitus ei kuitenkaan ole kyennyt sopimaan joistakin lähipiiriä koskevista liiketoimintajärjestelyistä. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: Samppa Seppälä, viestintäjohtaja, TeliaSonera International, 040 7089880 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/01/20030901BIT00850/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/01/20030901BIT00850/wkr0002.pdf