TeliaSoneran tammi–maaliskuun 2014 osavuosikatsaus

TeliaSoneran tammi–maaliskuun 2014 osavuosikatsaus julkaistaan keskiviikkona 23.4.2014 klo 7.00 (CET). Osavuosikatsaukseen liittyvä esitysmateriaali on saatavilla osoitteessa www.teliasonera.com ennen lehdistö- ja analyytikkotilaisuutta.

Keskiviikko 23.4.2014

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus
Aika:
10.30 (CET)
Paikka:
TeliaSoneran pääkonttori, Stureplan 8, Tukholma

TeliaSoneran toimitusjohtaja Johan Dennelind sekä talous- ja rahoitusjohtaja Christian Luiga esittelevät tammi–maaliskuun 2014 osavuosikatsauksen.

Tilaisuuteen osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus on englanninkielinen, ja sitä voi seurata webcast-lähetyksenä osoitteessa www.teliasonera.com .

Puhelinkonferenssi lehdistö- ja analyytikkotilaisuudesta
Voit myös kuunnella tilaisuutta suorana puhelimitse ja osallistua Q&A-osioon puhelinkonferenssissa. Varmistaaksesi, että saat yhteyden puhelinkonferenssiin, soita muutamaa minuuttia ennen lehdistö- ja analyytikkotilaisuuden alkamista ja ilmoita osallistumisestasi.

Puhelinnumerot:
+44 (0) 1452 588 613, 0800 694 57 28

Koodi:
29653940

Huomaa, että webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin välillä voi olla enimmillään 30 sekunnin viive, jos sekä katselet tilaisuutta että osallistut siihen puhelinkonferenssissa.

Voit myös kuunnella puhelinkonferenssia jälkikäteen 29.4.2014 asti.

Puhelinnumero:
+44 (0) 1 452 55 00 00

Koodi:
29653940

Lisätietoja TeliaSoneran lehdistöpalvelusta: +46 771 77 58 30, press@teliasonera.com , TeliaSoneran internetsivujen Newsroom -osiosta, ja voit myös seurata meitä Twitterissä,
Twitter @TLSN_Media .

TeliaSonera tarjoaa verkkoyhteyksiä ja televiestintäpalveluja Pohjoismaissa ja Baltian maissa, Euraasian kehittyvillä markkinoilla – Venäjä ja Turkki mukaan lukien – sekä Espanjassa. TeliaSoneran palvelut auttavat ihmisiä ja yrityksiä viestimään helposti, tehokkaasti ja ympäristöystävällisesti. Yhtiön tavoitteena on olla kaikilla markkinoillaan suurin tai toiseksi suurin operaattori tarjoamansa parhaan asiakaskokemuksen ja korkealaatuisten verkkojen sekä kustannustehokkaan toimintansa ansiosta. TeliaSonera on myös Euroopan johtava tukkumyyntitoimittaja kokonaan omistamansa kansainvälisen verkon kautta. Vuonna 2013 TeliaSoneran liikevaihto oli 101,7 mrd. kruunua, käyttökate 35,6 mrd. kruunua ja osakekohtainen tulos 3,46 kruunua. TeliaSoneran osake noteerataan NASDAQ OMX:ssä Tukholmassa ja Helsingissä. Lue lisää osoitteesta www.teliasonera.com .

Avainsanat: