TeliaSoneran tytäryhtiö Sonera Oyj hakee 1999A-optio-oikeutensa poistamista Helsingin Pörssistä Sonera Oyj on tänään jättänyt hakemuksensa 1999A-optio-oikeutensa poistamiseksi pörssilistalta Helsingin Arvopaperi- ja johdannaispörssi, selvitysyhtiö Oy:lle. Helsingin Pörssi päättää Soneran 1999A-optio- oikeuden pörssilistalta poistamisesta arviolta muutaman viikon kuluessa ja tiedottaa päätöksestään erillisellä ilmoituksella. Sonera Oyj:n hallitus päätti 19.2.2003 hakea 1999A-optio-oikeuden poistamista Helsingin pörssin listalta ja Soneran 1999A-optio-oikeus siirrettiin Helsingin pörssin tarkkailulistalle samana päivänä. Soneran osake poistettiin pörssilistalta 21.3.2003. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSonera´s Press Service, +46-(0)8-713 58 30 TeliaSonera on Pohjolan johtava televiestintäyritys. Pohjola ja Baltian maat muodostavat konsernin kotimarkkinat. TeliaSonera noteerataan Tukholman Pörssissä, Helsingin Pörssissä ja NASDAQ:ssa. Yrityksen pro forma - liikevaihto 31. joulukuuta 2002 oli 81 miljardia SEK (8.8 miljardia EUR), ja työntekijämäärä oli 29 000. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/31/20030331BIT01220/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/31/20030331BIT01220/wkr0002.pdf