TeliaSoneran vuoden 2003 tuloskatsausten julkaisu

TeliaSoneran vuoden 2003 tuloskatsausten julkaisu TeliaSonera julkaisee vuonna 2003 tuloskatsauksensa ja järjestää varsinaisen yhtiökokouksensa seuraavan aikataulun mukaisesti: Tilinpäätösraportti tammi-joulukuu 2002 keskiviikko 19. helmikuuta Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2003 torstai 8. toukokuuta Yhtiökokous torstai 8. toukokuuta Osavuosikatsaus tammi-heinäkuu 2003 torstai 31. heinäkuuta Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2003 keskiviikko 29. lokakuuta Lisätietoja voit tiedustella: TeliaSoneran lehdistöpalvelu +46 8 713 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/16/20021216BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/16/20021216BIT00280/wkr0002.pdf