Tervetuloa TeliaSoneran Espanjan matkaviestintoimintaa käsittelevään lehdistö- ja analyytikkotilaisuuteen

Pvm: perjantai 1.12.2006
Aika: 12.00 (Ruotsin aikaa)
Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Sturegatan 1, Tukholma
Tilaisuudessa ovat paikalla TeliaSoneran toimitusjohtaja Anders Igel sekä TeliaSonera Norway, Denmark, Baltics and Spainin johtaja Kenneth Karlberg.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuuden osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava.

Tilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä Internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.com/ir.

Kuuntele ja osallistu lehdistö- ja analyytikkotilaisuuteen suoraan puhelimella
Voit myös kuunnella tilaisuutta suorana puhelimitse ja osallistua Q&A-istuntoon puhelinkonferenssissa.

Huomaa, että internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin välillä voi olla 30 sekunnin viive, jos katselet lehdistötilaisuutta samalla kun soitat sinne.

Soittotiedot:
Varmistaaksesi, että saat yhteyden puhelinkonferenssiin, soita muutamaa minuuttia ennen lehdistö- ja analyytikkotilaisuuden alkamista ja ilmoita osallistumisestasi.

Puhelinnumero: +44-20-7162 0025
Viite osallistujille: TeliaSonera

Voit myös kuunnella tilaisuutta verkkosivullamme:
Puhelinnumero 12.12.2006 asti: +44-20-7031 4064
Tunnusluku: 72 96 90