Tervetuloa TeliaSoneran tammi-maaliskuun 2006 osavuosikatsausta käsittelevään analyytikko- ja lehdistötilaisuuteen 25.4.2006.

Pvm: tiistai 25.4.2006 Aika: 10.00 (Ruotsin aikaa) Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Sturegatan 1, Tukholma TeliaSoneran toimitusjohtaja Anders Igel sekä varatoimitusjohtaja ja talous- ja rahoitusjohtaja Kim Ignatius esittelevät tammi-maaliskuun 2006 osavuosikatsauksen. Tilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä Internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa. Osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava. Katso myös erillinen kutsu analyytikkojen puhelinkonferenssiin klo 14.00 (Ruotsin aikaa) samana päivänä.