Tervetuloa TeliaSoneran tammi-syyskuun 2006 osavuosikatsausta käsittelevään lehdistö - ja analyytikkotilaisuuteen 31.10.2006.

Pvm: tiistai 31.10.2006
Aika: 9.30 (Ruotsin aikaa)
Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Sturegatan 1, Tukholma

TeliaSoneran toimitusjohtaja Anders Igel sekä varatoimitusjohtaja ja talous- ja rahoitusjohtaja Kim Ignatius esittelevät tammi-syyskuun 2006 osavuosikatsauksen.

Osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava.

Tilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä Internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.com/ir.

Uutta! Kuuntele ja osallistu lehdistötilaisuuteen suoraan puhelimella
Voit myös kuunnella tilaisuutta suorana puhelimitse ja osallistua Q&A-istuntoon puhelinkonferenssissa.

Huomaa, että internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin välillä voi olla 30 sekunnin viive, jos katselet samalla kun soitat lehdistötilaisuuteen.

Soittotiedot:
Varmistaaksesi, että saat yhteyden puhelinkonferenssiin, soita muutamaa minuuttia ennen lehdistötilaisuuden alkamista ja ilmoita osallistumisestasi..

Puhelinnumero: +44-20-7162 0025
Viite osallistujille: TeliaSonera

Voit myös kuunnella tilaisuutta verkkosivullamme:

Puhelinnumero 7.11.2006 asti: +44-20-7031 4064
Tunnusluku: 72 48 80

Katso myös erillinen kutsu analyytikkojen puhelinkonferenssiin klo 14.00 (Ruotsin aikaa) samana päivänä.

Lisätietoja toimittajille antavat:
TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46 8-713 58 30 tai