Tervetuloa TeliaSoneran vuoden 2006 tilinpäätöstiedotetta käsittelevään lehdistö- ja analyytikkotilaisuuteen 13.2.2007

Pvm: tiistai 13.2.2007
Aika: 10.00 (Ruotsin aikaa)
Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Sturegatan 1, Tukholma

TeliaSoneran toimitusjohtaja Anders Igel sekä varatoimitusjohtaja ja talous- ja rahoitusjohtaja Kim Ignatius esittelevät vuoden 2006 tilinpäätöksen.

Osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava.

Tilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.com/ir.

Kuuntele ja osallistu lehdistötilaisuuteen suoraan puhelimella
Voit myös kuunnella tilaisuutta suorana puhelimitse ja osallistua Q&A-istuntoon puhelinkonferenssissa.

Huomaa, että internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin välillä voi olla 30 sekunnin viive, jos katselet tilaisuutta samalla kun soitat sinne.

Soittotiedot:
Varmistaaksesi, että saat yhteyden puhelinkonferenssiin, soita muutamaa minuuttia ennen lehdistötilaisuuden alkamista ja ilmoita osallistumisestasi.

Puhelinnumero: +44-(0)20-7162 00 25
Viite osallistujille: TeliaSonera

Voit myös kuunnella tilaisuutta verkkosivullamme:

Puhelinnumero 20.2.2007 asti: +44-(0)20-7031 40 64
Tunnusluku: 737373

Katso myös erillinen kutsu analyytikkojen puhelinkonferenssiin klo 14.00 (Ruotsin aikaa) samana päivänä.