Tilinpäätöstiedote Tammikuu-joulukuu, 2002

Tilinpäätöstiedote Tammikuu-joulukuu, 2002 TeliaSonera ab (publ), SE-123 86 Farsta, y-tunnus 556103-4249, kotipaikka: Tukholma Tiedotteen sisältö: 1) Katsaus TeliaSonera-konserniin (pro forma) Katsaus sisältää fuusioituneen TeliaSonera-konsernin pro forma -luvut mukaan lukien konserniin kuuluvat Baltian toiminnot 2) Erillisyhtiö Telian vuosikatsaus Katsaus kattaa Telia-konsernin ja sisältää fuusiota edeltäneen Telian liiketoiminta-aluekohtaisen jaon 3) Erillisyhtiö Soneran vuosikatsaus Katsaus kattaa Sonera-konsernin ja sisältää fuusiota edeltäneen Soneran liiketoiminta-aluekohtaisen jaon 4) Katsaus TeliaSonera-konserniin (juridinen) Katsaus sisältää erillisyhtiö Telian tiedot sekä joulukuussa tapahtuneen yhdistymisen jälkeen Soneran ja konserniin kuuluvien Baltian toimintojen tiedot yhden kuukauden osalta 5) TeliaSonera-konsernin tiivistetty tilinpäätös (juridinen) Sisältöä koskevat kysymykset: TeliaSonera ab, Investor Relations SE-123 86 Farsta, Sweden Puh.: +46 (0)8 713 1000 Faksi: +46 (0)8 713 6947 www.teliasonera.com, Investor Relations Talouskatsausten tilaukset: Puh.: +46 (0)8 713 7143 Faksi: +46 (0)8 604 5472 www.teliasonera.com, Investor Relations ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT00470/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT00470/wkr0002.pdf