Uusi henkilöstöjohtaja valittu TeliaSoneralle

TeliaSonera on valinnut Karin Eliassonin uudeksi henkilöstö¬johtajaksi. Karin Eliasson tulee yhtiöön SCA-konsernista, missä hän on toiminut vastaavassa tehtävässä. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 15.1.2008.

– Human Resources toiminnolla on avainasema TeliaSoneran kehittämisessä, ja aiempien tehtäviensä ansiosta Karin Eliassonilla on tähän työhön vaadittava kokemus. Olen erittäin iloinen siitä, että saamaan hänet yhtiöömme, sanoo TeliaSoneran toimitusjohtaja Lars Nyberg.

Karin Eliasson on aiemmin toiminut mm. Stora Enson henkilöstöpäällikkönä ja Investor AB:n tytäryhtiön Novaren toimitusjohtajana.

Rune Nyberg jää eläkkeelle 14.1.2008 toimittuaan viisi vuotta TeliaSoneran henkilöstöjohtajana.