Uusi viestintäjohtaja aloittaa tehtävässään TeliaSonerassa

Ewa Lagerqvist on aloittanut TeliaSoneran viestintäjohtajan tehtävässä 12.3. Hän on yhtiön johtoryhmän jäsen.

Ewa Lagerqvist toimi aiemmin SJ:n (Ruotsin rautateiden) viestintäjohtajana. Hänelle on kertynyt laajalti kokemusta viestintäalalta muun muassa aiemmista toimittajan tehtävistään radiossa ja lehdistössä. Hän on myös toiminut matkanjärjestäjä Fritidsresegruppenin markkinointijohtajana.

Konsernin viestintäjohtajana Ewa Lagerqvist koordinoi TeliaSoneran strategista viestintää kaikilla markkinoilla, ja hän vastaa myös kaikista TeliaSoneran brandeista.

Vt. viestintäjohtajana toiminut Anna Augustson aloittaa nyt uudessa tehtävässään Mobility Services liiketoiminta-alueen viestintäjohtajana.