SONERA OYJ PÖRSSITIEDOTE, 9.12.2002,KLO xx.yy 1(1) VAIHTOTARJOUKSEN TOTEUTTAMINEN JA KAUPANKÄYNNIN ALOITTAMINEN TELIASONERAN ARVOPAPEREILLA Telia AB [SSE:TLSN, aiemmin TLIA] ilmoittaa tänään toteuttavansa Sonera Oyj:n [HEX:SRA, NASDAQ:SNRA] osakkeista ja optio-oikeuksista tekemänsä vaihtotarjouksen. - Telia AB vaihtaa nimensä TeliaSonera AB:ksi. - Yhdistymisen yhteydessä liikkeeseen laskettavat Telian osakkeet ja optio-oikeudet on toimitettu. - Kaupankäynti TeliaSoneran osakkeilla ja 2002/2005:A optio-oikeuksilla alkaa tänään Tukholman Pörssissä, Helsingin Pörssissä sekä yhdysvaltalaisessa Nasdaq-kaupankäyntijärjestelmässä seuraavasti ja seuraavilla tunnuksilla ja ISIN/CUSIP-koodeilla: TeliaSonera ADS-muotoinen osake TeliaSonera TeliaSonera (edustaa 5 2002/2005:A osake osaketta) optio-oikeus Tunnus Tukholman Pörssi TLSN Helsingin Pörssi TLS1V TLS1VEW102 NASDAQ TLSN ISIN/CUSIP-koodi Tukholman Pörssi SE0000667925 Helsingin Pörssi NASDAQ SE0000667925 97960M106 SE0001016221 SONERA OYJ Jyrki Karasvirta, viestintäjohtaja (vt) JAKELU: HEX Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/09/20021209BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/09/20021209BIT00010/wkr0002.pdf