Xfera lanseeraa uuden Yoigo-brandinsa

TeliaSoneran espanjalainen matkaviestinoperaattori Xfera Móviles julkistaa tänään uuden brandi-identiteettinsä – Yoigon.

”Olemme iloisia voidessamme esitellä Yoigon. Olemme myös vakuuttuneita siitä, että uusi brandi tulee vahvistamaan ponnistelujamme neljännen espanjalaisoperaattorin menestyksen varmistamiseksi”, sanoo TeliaSonera Norway, Denmark, Baltics and Spain tulosyksikön johtaja Kenneth Karlberg.

Brandiarvoja ovat Helppous, Reiluus, Nokkeluus, Rehellisyys ja Tehokkuus. Persoonallisuudeltaan brandi on inhimillinen, ystävällinen, kaupunkilainen, nyky¬aikainen ja nälkäinen.

”Yoigo sopii täydellisesti pyrkimyksiimme käynnistää jotain ihan uutta Espanjan markkinoilla, ja uusi brandi heijastaa tätä hyvin”, sanoo Kenneth Karlberg. ”Kyseessä on helposti lähestyttävissä oleva ja läpinäkyvä brandi, johon kuluttajat voivat luoda luottavaisen suhteen.”

Xfera tuo matkaviestinpalvelut markkinoille Yoigo-brandin alla vuoden loppuun mennessä.

Xfera
Xfera on neljäs matkaviestintäyritys, jolle myönnettiin Espanjassa toimilupa langattomien 3G-palvelujen tarjoamiseen. Xfera toimii Yoigo-brandinsa alla. Yhtiön omistaa Pohjoismaiden ja Baltian johtava televiestintäyritys TeliaSonera, jonka omistusosuus on 76,6 %. Rakennus- ja palvelukonserni ACS omistaa 17 %, FCC 3,4 % ja Telvent 3 % yhtiöstä.