Helpson Kotituki palvelee Suomen jokaisessa kunnassa

Tekninen tukipalvelu Helpson on laajentanut toimintansa kaikkiin suomalaisiin kuntiin. Kotikäyntien määrä on kaksinkertaistunut puolessa vuodessa ja puhelinpalvelussa syyskuu on ollut ennätyksellisen vilkas.

Eniten apua on kaivattu laajakaistaan liittyvissä modeemi- tai yhteysongelmissa. Muita työllistäjiä ovat olleet mm. WLANia, sähköpostia, tietoturvaa ja laiteasennuksia koskevat pulmat. Lokakuun alusta lähtien Helpsonin asiantuntijoilta saa ammattilaisapua kaikissa Suomen yli 400 kunnassa – Hangosta Utsjoelle ja Eckeröstä Ilomantsiin.

”Ammattitaitoinen asiantuntija on nyt jokaisen ulottuvilla helposti ja nopeasti. Meille on tärkeää, että voimme tarjota asiakkaillemme kattavaa palvelua puhelinpalvelun rinnalla myös kotioloissa. Lähes jokaisessa suomalaiskodissa jaetaan samat tietotekniset ongelmat, ja ammattilaisavun hyödyt ovat nopeasti näkyvillä arjen tilanteissa - toimivina laitteina ja yhteyksinä”, kertoo Helpsonin markkinointijohtaja Antti Rajala.

Suomalaisten kasvava valmius teknisten palvelujen käyttöön näkyy keväällä lanseeratun Helpsonin asiakasmäärissä. Helpson -kotikäyntien määrä on kaksinkertaistunut kevään ja alkukesän luvuista. Puhelinpalveluiden osalta syyskuu on ollut ennätyksellisen vilkas.

”Jatkossa kynnys maksullisten palvelujen käyttöön madaltuu entisestään, kun tietotekniikan palveluista tulee vuoden alusta alkaen kotitalousvähennyskelpoisia. Kotituen valtakunnallisen laajentumisen myötä kasvaa myös suomalaisten mahdollisuus hyödyntää verovähennystä”, jatkaa Rajala.

Uusi verkkokauppa

Helpsonin täysin uusittu verkkokauppa on avattu. Kauppa tarjoaa kattavasti tieto- ja viihde-elektroniikan perustarvikkeita, ja valikoima on tehty kuluttajalle mahdollisimman helpoksi.

”Kodin teknisiin ratkaisuihin liittyvien laitteiden ja tarvikkeiden hankinnasta voi helposti tulla yhtä suuri peikko kuin laitteiden ylläpidosta ja korjaamisesta. Tälläkin osa-alueella tarjoamme helpon ja edullisen vaihtoehdon helpottaa arkea”, toteaa Rajala.

Lisätietoja:
Markkinointijohtaja Antti Rajala, TeliaSonera, Helpson
Puhelin: 040 – 539 6900
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com
www.helpson.fi
Asiakkaiden kommentteja voi lukea osoitteesta: http://www.helpson.fi/index.php?page=customers

Helpson on uusi valtakunnallinen tekninen tukipalvelu tietokoneisiin ja kodin elektroniikkaan liittyvissä pulmissa. Tukipalveluja tarjotaan sekä puhelimitse että koti- ja yrityskäynneillä. Puhelinpalvelu ja kotituki on saatavilla Suomen kaikissa kunnissa. Helpson on osa TeliaSonera –konsernia. Helpson Puhelintuki palvelee numerossa 0200 600 600 arkisin 8-21 ja la 9-17 (1,99 €/min + mpm/pvm).

Avainsanat: