Ilkka Äyräväinen nimitetty Cygate Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi

Diplomi-insinööri Ilkka Äyräväinen on nimetty Cygate Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi. Äyräväinen aloittaa tehtävässään välittömästi. Hän on aiemmin toiminut TeliaSoneran Suomen organisaation suurasiakasmyynnistä vastaavana johtajana. Ennen sitä hän on toiminut erilaisissa liiketoiminnan johtotehtävissä muun muassa Nokialla ja IBM:llä.

Cygate ja Ari-Jussi Knaapila, Cygate Oy:n entinen toimitusjohtaja, päätyivät yhdessä ratkaisuun, jonka mukaisesti Ari-Jussi Knaapila jättää tehtävänsä Cygate Oy:n toimitusjohtajana sekä muut tehtävänsä TeliaSonera-konsernissa.

Lisätietoja:

Ilkka Äyräväinen, Toimitusjohtaja, Cygate Oy
Sähköposti: ilkka.ayravainen@cygate.fi
Puhelin: +358 40 302 2049

Bengt Lundgren, President and CEO, Cygate Group AB
Sähköposti: bengt.lundgren@cygate.se
Puhelin: +46 8 630 5000

Cygate on Pohjoismaissa toimiva tietoliikenne-, tietoturva- ja yritysviestintäratkaisuja asiakkailleen toimittava yritys, jonka pääkonttori on Tukholmassa. TeliaSonera ilmoitti 16.11.2006 ostavansa yhtiön ja omistaa nyt 98.76 prosenttia Cygaten osakkeista. Yritysosto vahvistaa TeliaSoneran asemaa yritysasiakkaiden kokonaisvaltaisten televiestintä- ja IT-ratkaisujen integroijana. Cygatella on Suomessa ja Ruotsissa yhteensä 250 työntekijää.