iPhone 3G:lle uusia jälleenmyyjiä Suomessa

Sonera laajentaa iPhone 3G:n jälleenmyyjäverkostoa. Lokakuun 13. lähtien iPhonen voi hankkia kaikkiaan lähes 90 myymälästä.

Uusia jälleenmyyjiä ovat mm. 21 Expert-kauppiasta, MacPeople Store-myymälät, Verkkokauppa.com, Humac Oy, Varimport Oy ja Kampus Data Oy.
”Aloitimme iPhonen myynnin omissa Sonera Pisteen ja Veikon Koneen myymälöissämme. Kysynnän jatkuessa hyvänä pystymme nyt valjastamaan kumppaniverkostoamme mukaan, jotta iPhonesta kiinnostuneiden asiakkaittemme on entistä vaivattomampaa hankkia oma laitteensa,” sanoo mobiilipalveluiden myyntijohtaja Juha Koivuniemi TeliaSonera Finlandista.

Sonera myy Apple iPhone 3G:tä 24 kk sopimuksilla, joihin sisältyy Minun Sonera-liittymä tai erikseen iPhonelle räätälöity liittymäpaketti.

Lisätietoja:
Myyntijohtaja Juha Koivuniemi, TeliaSonera