Laiton työtaistelu vaikeuttaa TeliaSonera Finlandin toimintaa

TeliaSonera Finland on joutunut laittoman työtaistelutoimenpiteen kohteeksi, mikä saattaa aiheuttaa häiriöitä yhtiön palveluiden toimintaan.

Toimihenkilöunioni (TU) ilmoitti tänään, että TeliaSonera Finlandin laajakaistapalveluiden palveluksessa olevat TU:n jäsenet poistuvat TeliaSonera Finlandin työpaikoilta kello 12.00 vastalauseena yhtiön aiemmin julkistamille säästötoimille. Työntekijöiden on määrä palata työpaikoilleen torstaiaamuna. Kansalaisten turvallisuuden kannalta kriittiset palvelut turvataan myös työtaistelun aikana. Työtaistelun aikana myös muut yhtiön palvelut pyritään pitämään toiminnassa esimiesten avulla, mutta on oletettavaa, että ainakin asiakaspalveluiden vastausajat ovat huomattavasti normaalia pidemmät. Pyydämme asiakkaitamme välttämään ei-kiireellisiä yhteydenottoja yhtiöön ja käyttämään verkossa toimivia itsepalveluita. Pahoittelemme tämän työtaistelutoimenpiteen asiakkaillemme aiheuttamaa häiriötä.

Lisätietoja Soneran tuotteista ja palveluista löydät internetsivuiltamme osoitteesta www.sonera.fi

Lisätietoja: TeliaSonera Finland henkilöstöjohtaja Juha Pentti puh. 040 5074668, viestintäjohtaja Ahti Martikainen puh.040 3024500