Minun Sonera perheille – puhukaa toisillenne!

Minun Sonera kannustaa perheitä puhumaan. Loppuvuoden aikana perheet voivat varmistaa itselleen ilmaiset perheen tai lähipiirin sisäiset puhelut ja tekstiviestit vuodeksi 2008.

Avaamalla uuden Minun Sonera – liittymän ja Perhe-palvelun tämän vuoden kuluessa asiakas saa perheen tai muun lähipiirin sisäiset puhelut ja tekstiviestit Soneran verkossa ilmaiseksi koko vuodeksi 2008.
”Suomalaiset puhuvat matkapuhelimessa keskimäärin vain yhdeksän minuuttia päivässä. Puhe perheenjäsenten ja läheisten kesken on panostamista meille kaikille tärkeään asiaan. Haluamme kannustaa suomalaisia pitämään yhteyttä toisiinsa ja jakamaan kuulumisia, kokemuksia ja tunteita” sanoo markkinoinnista ja asiakkaista vastaava johtaja Minna Pajala TeliaSonerasta.

Sonera Perhe on matkapuhelinpalvelu, jossa perheen sisäiset puhelut ja tekstiviestit sisältyvät kiinteään kuukausihintaan. Perheen lisäksi muita läheisiä, vaikkapa isovanhemmat, voi liittää palveluun, kunhan veloitus tapahtuu yhdellä laskulla. Palveluun voi liittää 2 - 7 Soneran matkapuhelinliittymää, joista kaksi voi olla yritysliittymiä. Palvelun normaalihinta on perheen koosta riippuen alkaen 9,90 €/kk perhepiiriä kohden. Vuoden 2008 tarjous koskee myös palvelun nykyisiä asiakkaita, jotka avaavat uuden Minun Sonera-liittymän.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: