Sonera aloittaa Applen iPhone 3G – myynnin

Sonera aloittaa odotetun iPhone 3G:n myynnin perjantaina 11.7. klo 00.01 lanseeraustapahtumassa Lasipalatsin aukiolla Kampissa.

Lasipalatsin aukion lanseeraustapahtuman lisäksi yli 50 Sonera Pisteen ja Veikon Koneen myymälää aloittavat iPhone 3G:n myynnin 11.7. normaalien aukioloaikojen mukaisesti.

iPhone 3G:ssä kaikki iPhonen vallankumoukselliset ominaisuudet yhdistyvät kaksi kertaa ensimmäisen sukupolven iPhonea nopeampaan* 3G-tekniikkaan, sisäänrakennettuun GPS:ään laajennettuja mobiilipaikannuspalveluita varten ja iPhone 2.0 –ohjelmistoon, joka sisältää Microsoft Exchange ActiveSync -tuen ja jossa toimivat sadat kolmansien osapuolien sovellukset joita on jo kehitetty hiljattain julkaistulla iPhone Software Development Kit (SDK) -ohjelmistolla.

”Applen iPhone 3G:n kysyntä on ollut todella suurta, ja odotamme innolla lanseeraustapahtumaa ja myynnin käynnistymistä", sanoo Soneran mobiilipalvelujen kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen. ”Yli 10 000 kiinnostunutta asiakasta ennakkorekisteröityi, ja viimeisen viikon aikana näillä asiakkailla on ollut mahdollisuus varmistaa että he saavat ensimmäisten joukossa Suomessa käyttöönsä tämän vallankumouksellisen laitteen”.

* Perustuu 3G- ja EDGE-testaukseen. Nopeudet vaihtelevat olosuhteiden mukaan.

Lisätietoja lanseeraustapahtumasta: www.sonera.fi/iphone

Lisätietoja: