Sonera Kaapeli-tv:n salausjärjestelmä vaihtuu

Sonera Kaapeli-tv:n salausjärjestelmä vaihtuu keskiviikkona 3.6.2009. Huoltotöiden aikana tv-palveluissa saattaa esiintyä häiriöitä. Kaapeli-tv:n peruskanavien häiriötilanteissa auttaa digiboksin tai digitelevision tehdasasetuksien palautus, jonka jälkeen tv-kanavat on haettava uudestaan digitaalisen vastaanottimen käyttöohjeiden mukaisesti.

Uudet kaapelikortit asiakkaille postitse Salausjärjestelmän vaihtuessa Sonera ottaa käyttöön uudet kaapelikortit. Uudet kortit on postitettu maksu-tv -asiakkaille. Kortin vaihdon jälkeen digiboksi ja digitelevisio on palautettava tehdasasetuksiin ja tv-kanavat on haettava uudestaan digitaalisen vastaanottimen käyttöohjeiden mukaisesti. Salausjärjestelmän muutos ei tässä vaiheessa koske paikkakuntia Loimaa, Aura, Alastaro, Mellilä, Oripää, Punkalaidun, Pöytyä, Vampula ja Ypäjä. Kaikki maksu-tv-kanavat vapaassa katselussa 3.6.–9.6.2009 Kortinvaihdon jälkeen maksu-tv-asiakkaat voivat tutustua Soneran laajaan kanavavalikoimaan. Kaikki saatavilla olevat maksu-tv-kanavat ovat kaapelikorttiasiakkaille avoinna 3.6.–9.6.2009 ilman erillistä maksua. Lisätietoja Soneran tv-palveluista löytyy internetosoitteesta www.sonera.fi/tv. Lisätietoja: TeliaSonera, laajakaistapalvelut, markkinointi- ja tuotteet, johtaja Juha Tontti 0400 608225