Sonera sopi vuoden 2009 matkaviestinnän yhteenliittämismaksuista Elisan ja DNA:n kanssa

Vuoden 2009 yhteenliittämismaksut täydentävät operaattoreiden vuonna 2007 tekemää sopimusta.

Sonera on sopinut Elisan ja DNA:n kanssa matkaviestinnän yhteenliittämismaksuista, joita sovelletaan 1.1.-30.11.2009.Soneran veloittama maksu on 4,9 senttiä minuutilta.

Operaattorit sopivat helmikuussa 2007 matkaviestinnän yhteenliittämismaksujen määräytymisestä vuosille 2007-2010. Soneran veloittama matkaviestinnän yhteenliittämismaksu on ollut 6,6 snt/min vuonna 2007 ja 5,1 snt/min vuonna 2008. Helmikuussa 2007 solmitun sopimuksen mukaan osapuolten kesken siirrytään tasahintaiseen yhteenliittämishinnoitteluun vuoden 2009 joulukuussa.

Lisätietoja lehdistölle antaa:
TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +358 (0)2040 60235